Pitate se kako prezentirati svoja vina na međunarodnim sajmovima i pri tome smanjiti troškove?

Ministarstvo poljoprivrede u sklopu Vinske omotnice, raspisalo je natječaj mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja u 2015.

Pregledajte listu troškova koji se mogu sufinancirati i smanjite vlastite troškove promidžbe putem natječaja koji je otvoren do 31.listopada 2015.

Što se može sufinancirati?

•    Oglašavanje u tisku, TV i radiju
•    Zakup oglasnog prostora u tisku, na TV-u, radiju i internetu
•    Oglašavanje na internetu
•    Usluge uvođenja višejezičnih stranica
•    Najam prostora za promociju, štanda, prodajno-izložbenog prostora, opreme i pribora
•    Kupnja izložbenih vitrina i drugih prezentacijskih proizvoda, vinskih čaša, decantera, posuda za hlađenje vina, otvarača vina, pregača, sitnog pribora za kušanje vina, hrane i pića
•    Prijevoz vina, hrane, pića, opreme pribora, izlagača i osoblja
•    Hotelskih smještaj osoblja i izlagača
•    Dnevnice izlagača i osoblja
•    Ugostiteljske usluge i catering na događanju
•    Usluge različitih stručnjaka (prijevod, predavači, moderatori, novinari, vinski stručnjaci, sommelieri
•    Promotivne aktivnosti/izrada promo materijala-knjige, brošure, letci, posteri, spotovi, filmovi, promo-pokloni, posjetnice, web katalozi, izrada profesionalnih fotografija

Min. potpora: 3,000.00 € po projektu € Max. potpora: 200,000.00 €

Tko se može prijaviti?

Korisnici mjere:  
•    Proizvođači vina upisani u Vinogradarski registar
•    Javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina (osim korisnika Državnog proračuna)
•    udruge proizvođača vina i zadružni savezi (čije su članice barem tri zadruge koje se bave proizvodnjom vina)
Razina potpore iznosi do 80% od ukupno prihvatljivih troškova, a isti korisnik može podnijeti najviše pet prijava godišnje za različite projekte.

Ukoliko trebate pomoć pri prijavi, kao konzultanti s višegodišnjim iskustvom u prijavama, stojimo Vam na raspolganju.

Fotografija Izvor: http://www.novilist.hr/Vijesti/Gospodarstvo/Promocija-i-kusanje-hrvatskih-vina-u-Londonu